HTML

Suhanc- és jelenkorunk szösszenetei

Tardai gyüttmentek és Sohaország olvasóinak apróbb szösszenetei, melyben megmutatjuk, hogy régebben mennyire voltunk állatok vagy rosszabb esetben még ma is mennyire állatok vagyunk. Ez a blog önmagában nem állja meg a helyét, nem rólam és a történetekről szól, hanem rólunk, akik a posztokat és a kommenteket írjuk, tehát olvassátok a kommenteket is, néha nagyobb állatokra leltek, mint én vagyok.

Friss topikok

  • szögyi (törölt): @FritzTata: Gondolom ez ideillik: urbanista.blog.hu/2009/08/06/az_onkormanyzat_mint_termeszetes_e... (2009.08.06. 22:19) Városi akadályverseny
  • DragonZ: @golyo1974: szerintem elég egy másik pasira áttérned. :) ha már a jelenlevők kivételek ... ;) :) (2009.07.15. 16:28) Részegek védőszentje...
  • Dreamair: @FritzTata: nem ismerem (2009.07.07. 11:13) Ugrájjá'
  • FritzTata: @v524: tévedsz... :-) (2009.07.06. 11:13) Tankör kirándulás 1. rész
  • ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @DragonZ: csapatrombolo rendezvenyeken sajnos kiderul, hogy azert a rendszergizdak meg nem az igaz... (2009.07.05. 01:21) Csapatépítés

Csapatépítés

2009.06.26. 16:26 FritzTata

Tardás kerti partyról jutott az eszembe, amikor egyik volt munkahelyemen mentünk el céges csapatépítő tréningre.

Tamás barátom, aki még siheder korunkban volt osztálytársam, szintén a cégnél dolgozott, és az ő autójával mentünk le. Igazából ő nem szeretett túlságosan vezetni, én viszont de, úgyhogy abban maradtunk, ő autója, én vezetek, és még viszünk 3 embert magunkkal, 2 csajt meg egy srácot, szépen összeszedegetjük őket.

Reggel Tamás oda is jött értem, átült az őt megillető helyre, beállítottam az ülést, visszapillantótükröt, kuplung fel, padlógáz, az autó meg baszott elindulni. Mondja Tamás, hogy ez óvatosan van ám csak pörgetve, nem bírja ez a kocsi, ha idegbeteg állatok hajtják. Na, majd bírni fogja, kikormoljuk kicsit.

Oké, mentünk az első csajért. Csaj aranyos. Jó teste van, randa feje, eccerű, mint a faék. Ok, beül. Következő a kolléga Tatabányán. Na mondom majd Tata és Tatabánya között autópályán a kocsiból kihozzuk, amit lehet. 1,8-as benyás kocsiból 110 km/h. Fasza, sokáig fog tartani leérni a Balcsira...

Kollégánál már macerásabb volt a beszállás, lévén a csaj hozott egy hátizsákot kolléga (szintén Tamás) meg egy papírdobozban piát, meg egy hátizsákot. Ok, két Tamás hátra, csaj előre, lévén utánnam ő a legmagasabb eddig 4-ünk közül.

Na, akkor már csak utolsó kolléganő Oroszlányban. Környe és Oroszlány között hosszú egyenes, kocsi nyögvenyelősen, de már talán 115-tel is ment. Oké, lesz még ebből a roncsból gépjármű.

Utolsó kislány is rendben. Csinos, jó alakja van, arca is rendben, esze kicsit több mint csaj1-nek, okés. Persze két maki maga közé ültette hátra.

Na akkor irány a Balaton a szokásos Székesfehérvár-Veszprém útvonalon. Kicsit dimbes dombos, kicsit kanyargós. Kocsi kerekei nyikorognak, hátul majrévas majd kiszakad, de legalább elől a csaj sem tud dumálni, mert egyszerre csak egy dologra tud koncentrálni, és hála istennek a kapaszkodásban az az egy dolog kimerült.

A 8-ason a kocsi eléri a bűvös 120-at. 1200-es Zsiguli úgy hagyott állva minket, hogy szégyelltem magam...

Na mindegy, leértünk, lecuccoltunk, András kollégám 13.00-kor be van állva, mint a cövek. Mondom, Andris, várjál behozlak, Tamások úgyis mennek főzni marhapörköltet, én meg csak unatkoznék, és hát láttam, ha ocsmánykodom, akkor sem fogok kilógni a sorból.

15.00: Jéger nuku, 3 üveg elfogyott, voltunk rá 4-en. Oké, telefon Csabinak: hol vagy apám? Éppen megállok a tecsóban. Fasza, hozzál jégert, mert elfogyott. Milyet, fél literest vagy 7 decist? 3 üveg hétdecist. Amíg Csabi oda nem ért, addig mi legyen? Igyunk bort. Jó, igyunk.

15:10: Géza meg Árpi megjönnek. Ketten együtt 280 kiló. Aszongya Géza: Petikém (merthogy ott nem Fricceztek csak úgy le), igyunk már egy kis jégert, megszomjaztam, hoztam két üveggel. Mondom ok. Tamás néz rám: te, ezt nem kéne. Már hogy a rücskös istenfaszába ne kéne, azt mondta szomjas. Nem, neked nem kéne. Mondom sima ügy, bírom a piát.

Na itt már volt, aki azt mondta, hogy jaja, de a Géza jobban bírja. A faszt, majd én megmutatom. Megmutattam. Géza kb 5 perc per feles sebességgel tolta magába a szeszt, én meg nem akartam szégyenben maradni és vele toltam. A gond az volt, hogy Géza 30 kiló zsírral többel rendelkezett, mint én, evett reggelit és ebédet jó kisdobos módjára, míg én én aznap nem ettem semmit, és már volt bennem fél liter tömény...

Ilyen életképek maradtak meg bennem:

- Egészségedre!
jéger torkon le.
- Peti, nincs egy cigid?
- Hát hogy a picsába ne lenne.
Rágyújtás. Első slukk.
- Te Peti, én megszomjaztam, iszunk egy kis jégert?
- Hát hogy a picsába ne.
Jéger kitölt.
- Egészségedre!
Jéger torkon le. Slukk.
- Itt nincs egy szék se? Leülnék.
- Hát hogy a picsába ne lenne, ott van az asztalnál baszod.
- Jól van, üljünk le.
Leülünk. Slukk.
- Te Peti, itt kurva meleg van, iszunk még egy jégert?
- Hát hogy a picsába ne.
...


Estére én lettem a háthogyapicsábanepeti, mert gyakorlatilag ezen a mondaton kívül sok mindent nem tudtam kommunikálni.

Illetve még volt egy ennél komolyabb kommunikációm is. Ott volt Ágink is. Mindenki Ágijáról azt kell tudni, hogy őt valószínűleg anyja sem szerette, de mi legalábbis utáltuk. És még ráadásul valami manager is volt. Cégautó, miegymás.

Osztán amikor Tamásék felé jártam ilyen 16.00 magasságában, akkor már nótázgattunk is, én meg botor módon rákérdeztem Ágnesnél, hogy ugyan már mi az ő nótája, elénekeljük azt is? Nincs neki nótája.

Idézem Tamást:

"Ekkor felálltál a padról, ahova 5 perce raktunk le nagy nehezen, odamentél, átkaroltad. Én féltem, hogy lesmárolod, de csak odahajoltál hozzá, azt elkezdted neki 5 centiról az arcába üvölteni: Azért bazmeg, mert egy lelketlen fíreg vagy bazmeg, és ha nem választasz egy nótát bazmeg, akkor egy ilyen lelketlen fíregként fogsz megdögleni bazmeg, hát lehet így élni bazmeg? Bazmeg, így csak a hülye picsák élnek bazmeg. Hát azt hiszed, bazmeg, hogy így valaha is szeretni fog téged bazmeg valaki bazmeg?"

Ekkor hála istennek kisbarátaim gyorsan elrángattak onnan, mondván ki ne rúgassam magam, még csak próbaidős vagyok.

A pörkölt nekem kimaradt, mert állítólag 7-kor eltüntem WC-re, és Tamás 11-kor talált meg a szobánk WC-jében buszozva, de állítólag szépen sikerült kisrókákkal körberaknom a buszt, míg az szép steril maradt. Szerencsére a zuhanyzó pont mellettünk volt, átrakott oda, megnyitotta a vizet, 10 perc múlva kiszedett onnan, aztán már csak aludtam reggelig.

És reggel nem hagyta, hogy én vezessek haza...

 

Ui.: nem rúgtak ki :-)

17 komment

Címkék: bazmeg szesz csapatépítés

A bejegyzés trackback címe:

https://sztorizgatos.blog.hu/api/trackback/id/tr231210356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZilZol 2009.06.26. 17:13:49

A pados részt nagyon nehezen tudtam elolvasni. Kicsit remegett a fejem. :-DDDDD

DragonZ 2009.06.26. 20:26:28

Főhajtás, meg tisztelgés, meg vinnyogva, sírva röhögés. Dióhéjban ennyi lenne. :DDD

Troppauer Hümér 2009.06.27. 08:55:20

Respekt, meg ilyenek. Jót derültem ezen a történeten.

"...Már hogy a rücskös istenfaszába ne kéne, azt mondta szomjas...."

Valahol ennél a résznél tartottam, mikor hangosan felröhögtem. :)

Dreamair 2009.06.29. 10:45:01

Tetszett!

Ágikával hogy voltál utána?

Csapatépítésen csak akkor szabad magad nagyon elengedni, ha nagyfőnök vagy. Ha csak csicskázol, akkor nem iszol sokat, és figyelsz. Sok minden kiderül olyankor.

Mokele-Mbembe 2009.06.29. 10:49:20

Ha főnök vagy, akkor se, mert lesz hétfő is, amikor komoly képpel számon kell kérni ezt-azt olyanokon, akik eltámogattak a fajanszig...

A csapatépítés úgy hülyeség, ahogy van. Minden embernek megvan a maga beb&szós társasága, és ez csak a legritkább esetben metszi egymás a munkahelyi arcok körével.

golyo1974 2009.06.29. 11:04:39

@Mokele-Mbembe: Ott a pont! Nálunk kurvára hónalj szaga van az egésznek! Jópofi meg ilyenek, ráadásul csak én vagyok olyan hülye, hogy igyak ilyenkor :-))) A többiek meg mint a szende szűzek.... ááááááááááááááhhhh (mondjuk ezért állok mindig a szőnyeg szélén....)

FritzTata 2009.06.29. 11:06:22

@Dreamair: Ágika onnantól nekem előre köszönt a folyosón, sőt, ha bent kajáltam a cégnél, akkor odaült hozzám beszélgetni, meg ilyenek. Szóval respect volt részéről is :-)

@Mokele-Mbembe: ezzel nem értek egyet, bár lehet, hogy azért mert én eddig ilyen szempontból kurva jó helyeken dolgoztam eddig. Az eddigi melóhelyeimen általában mindig összejött 1-1 baszott jó társaság, akikkel szintén eljártunk bebaszni, a posztban említett cégnél pl hagyománnyá vált a minden hónap első pénteken végrehajtott orbitális közös berúgás.

Egyébként nem vagyok nagyfőnök, amolyan szellemi szabadfoglalkozású vagyok, ha lehet ilyet mondani :-) Szóval erőforrásokat kapok általában, nem embereket, ami ég és föld :-)

Ja, és a fenti cégnél azért volt még királyságosság, mivel a főnökeim Skóciában és Franciaországban ültek, csak nekem volt itt az irodám pár kollégával a magyar gyárban, szóval nem volt senki fölémrendelve (más téma, hogy kapcsolatokkal kibaszhattak volna)

Mokele-Mbembe 2009.06.29. 11:24:33

@FritzTata: Jó neked... nekem valahogy nincs ingerenciám a körülöttem ülőkkel együtt becsűrni. Hálistennek alkalom sincs rá, mert egy f&szkalap cég ez.

Mokele-Mbembe 2009.06.29. 11:26:40

@FritzTata: Volt olyan melóm is, ahol meglett volna ez a fajta társaság; de az első lájtos elhajlásra a köcsög főnök úgy beakasztott, hogy egy életre elment a kedvünk tőle.

FritzTata 2009.06.29. 11:28:17

@Mokele-Mbembe: látod, én ezért járok a főnökeimmel közösen inni :-)

És mivel az IT-s főnökök szinte mindig rávehetők az ivásra, ezért nagy gondom sosem adódott ebből :-)

Mokele-Mbembe 2009.06.29. 14:19:22

@Pepin bácsi: Nahát, nálatok sem elég deviáns a társaság? Akkor ott sem érdemesebb melózni, mint itt...

DragonZ 2009.06.29. 14:30:09

@FritzTata: nálunk az IT-n nem csak a főnökök vehetők rá az ivásra, hanem mindenki. Mi, mint IT, kompletten alkoholisták vagyunk. :)
Ezt már bizonyítottuk a közös céges pihizős-csapatromboló rendezvényen is. :D

Pepin bácsi 2009.06.29. 15:19:30

@Mokele-Mbembe: nem, baszod, semmivel sem érdemesebb

Pepin bácsi 2009.06.29. 15:20:21

@Mokele-Mbembe: nem, baszod, semmivel sem érdemesebb

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.07.05. 01:21:24

@DragonZ: csapatrombolo rendezvenyeken sajnos kiderul, hogy azert a rendszergizdak meg nem az igaziak... de sebaj, mar latom amint januarban mattreszegen a kiprobaljuk hogy a szembeszel tenyleg nagyobb ugrasokat tesz-e lehetove... mult telen ugyis reflexbol megtalaltuk a legjobb domboldalt, folyamatos 3-4 meteres szembeszel, ugyhogy iden telre megy a vezetoseg meggyozese, hogy 2 napos tura legyen, elso nap siugrosanc epites, masodik nap meg 'Eddy a sas' emlekverseny. Az lesz a csunya, ha kiderul, hogy valakinek van hozza tehetsege, ugyanis kb. 200 meterre mar a falu kezdodik ott... :D
süti beállítások módosítása