HTML

Suhanc- és jelenkorunk szösszenetei

Tardai gyüttmentek és Sohaország olvasóinak apróbb szösszenetei, melyben megmutatjuk, hogy régebben mennyire voltunk állatok vagy rosszabb esetben még ma is mennyire állatok vagyunk. Ez a blog önmagában nem állja meg a helyét, nem rólam és a történetekről szól, hanem rólunk, akik a posztokat és a kommenteket írjuk, tehát olvassátok a kommenteket is, néha nagyobb állatokra leltek, mint én vagyok.

Friss topikok

  • szögyi (törölt): @FritzTata: Gondolom ez ideillik: urbanista.blog.hu/2009/08/06/az_onkormanyzat_mint_termeszetes_e... (2009.08.06. 22:19) Városi akadályverseny
  • DragonZ: @golyo1974: szerintem elég egy másik pasira áttérned. :) ha már a jelenlevők kivételek ... ;) :) (2009.07.15. 16:28) Részegek védőszentje...
  • Dreamair: @FritzTata: nem ismerem (2009.07.07. 11:13) Ugrájjá'
  • FritzTata: @v524: tévedsz... :-) (2009.07.06. 11:13) Tankör kirándulás 1. rész
  • ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @DragonZ: csapatrombolo rendezvenyeken sajnos kiderul, hogy azert a rendszergizdak meg nem az igaz... (2009.07.05. 01:21) Csapatépítés

Fesztivál körkép

2009.06.25. 14:20 FritzTata

Megjöttem ebédből, közben meg filozofálgattam azon, hogy wtf kéne írni. Merhogy ugye az nem olyan eccerű, de mondom majd csak jön a kommentekből az ihlet, meg azért csodaszép kajapartneremet is illett szórakoztatni, mert milyen hülyén nézett volna már ki, ha elviszem a cég legszebb hölgyét ebédelni az üzemi étkezdébe, és nem villog vele az ember a kollégái előtt.

Na de nem erről akarok most nektek írni, mert közben azért kiötlöttem, hogy mi az, ami aktuális is, nosztalgikus is, meg első posztnak is jó lehet, hátha beindulnak az agytekervényeitek és jönnek majd a sztorik.

Kicsiny pici városomban (aki nem tud a névről asszociálni, annak nem mondom meg. De vegyen elő egy térképet, és nézze meg, hol van a vizek városa) minden nyáron van egy háromnapos fesztivál, és én, mint tősgyökeres meg lokálpatrióta, természetesen kiveszem kisbarátaimmal a városról kialakítandó kép alakításában a részem.

A fesztivál egyébként egy tök jó dolog. Van egyrészt egy rakat árus. Tudsz venni náluk mindenféle biszbaszt, ami kurvára nem jó semmire, de legalább sokba kerül. Van olyan is, ami esetleg hasznos lenne, de amibe az kerül, annyi pénzt még az életben nem láttál, de ha mégis megvennéd, akkor tuti, hogy hétfőn utánanézve kiderül, hogy a sarki Marika néni feleannyiért vett kétszer ilyen jót a szomszéd kisboltban, de ha mégse, akkor meg tuti, hogy nem működik.

Szóval vásárolni nem annyira éri meg, de van egy csomó tök jó program. Pl gyerekprogramok. Kicsi drága fiam annyira otthon érezte magát az egyik ilyennél, hogy nagyjából negyvenezer ember figyelte, ahogy a szívtelen nagydarab böszme kopasz köcsög kiveszi a tündéri szőke kisgyereket a játszóházból 5 óra folyamatos játék után, az meg csak üvöltözött "De apa, ha én azt mondom neked, hogy nem megyek haza veled, akkor az azt jelenti, hogy te menjél nyugodtan borozni a barátaiddal, én meg addig játszok itt". Persze mindig mondtam, hogy büszke vagyok a gyerekre, de a fene se gondolta volna, hogy ennyire megtanulja, hogyan kell a lúzereket leégetni 3 éves korára.

Ami az egyik legjobb a dologban, hogy van mindenféle kajálda is. A sült ökröt mi általában ki szoktuk hagyni, mert amennyiért adják, abból mi Endre haverommal egy hétig tudunk folyamatosan részegek lenni, de nosztalgiából mindig eszünk valami pecsenyét vagy sült kolbászt. A sült kolbász az elég jó, csak arra kell figyelni, hogy kicsit erős tud lenni, szóval nem árt leöblíteni. Erre a legjobb a bor. Persze erre is van megfelelő hely, a borkorzó. Endrével két éve nekiálltunk, hogy végigisszuk az összes faház összes fellelhető borát, de néhol adtak pálinkát meg borpárlatot is, mi meg nem gondoltunk bele, hogy ha azokból is egy-egy decivel kérünk mindenhol, akkor gyakorlatilag a mi múltunkkal is csak két faházat fogunk tudni meglátogatni a 12-ből. Azért kiderült, hogy alábecsültük magunkat: a 3. faházból még hoztak nekünk bort, hátha akkor a két ocsmány állat abbahagyja az éneklést, bár akkor még nem tudták, hogy ezzel csak azt érték el, hogy Endrénk nekivetkőzött és tökéletes szólótáncot adott elő az asztal tetején egy szál alsónadrágban.

Van egyébként gumikocsma is, amiben az a jó, hogy egyben valamiféle koncertek is szoktak ott lenni. Az egyetlen gond ezeken a helyeken, hogy iszonyatos sor szokott lenni. Mi már rutinos fesztiválozók vagyunk, úgyhogy hamar leszoktunk arról, hogy a mindennapos tüzijátékos nézzük, mert egyrészt tök ugyanolyan már 16 éve, másrészt meg sokkal jobban néz ki egy sörpad tele félliteres poharakkal, és megtölteni csak ilyenkor van esély. A hátulütője ennek a dolognak, hogy ha megtöltöd az asztalt, akkor utána valakinek mindig ott kell lenni a közelben, mert különben mindenféle hiénák levadásszák az üresen hagyott asztalokat. Endrére ilyen szempontból meg nem nagyon lehet számítani, mert ő általában a második söre után fél méterenként esik szerelmbe valami némberbe, és onnantól vagy pofonig vagy csókig vagy egy újabb fél méterig nem lehet vele kommunikálni. Pista barátunk sem annyira jó ilyen szempontból, mert ő egy éjszaka legalább 5-ször tud ocsmány módon alvásig lerészegedni és kialudni magából mindezt. Alvó ember mellől meg még a legfélénkebbek is könnyen vadásszák a potyapiát. Egyszer rábíztuk az asztalt Dugóra, vele az volt a gond, hogy valami zene ment éppen, amire mindenféle emberek táncoltak a színpad előtt, és ő meg végre megörült annak, hogy talált valami vele egymagasságban lévő embereket. Nekem kellett felvilágosítani, hogy az a csaj nem csakhogy 140 centi, de ha ezt megdugja, akkor azt még büntetik...

Aztán egyszer úgy jártunk, hogy volt valami koncert is, mi meg nem tudtuk, hogy mi is lesz. Odaálltunk a színpad elé Ernővel és Petivel, hárman együtt voltunk 400 kg és átlagban 195 cm, aztán láttuk, hogy a nyuggerek nem egészen értik, hogy mi meg mi a faszt csinálunk ott. Feljött egy csávó a színpadra, szép hosszú, göndör haja volt, és rajta is látszott, hogy nem kicsit meglepődött. Csávókám gondolta hív egy kis erősítést, és felkérte a publikumot, hogy ugyanmár ne az asztalnál tespedjenek, csatalakozzanak a három fiatalemberhez a színpad előtt. Bazmeg, olyat még nem láttatok. 500 kisnyugdíjas rohant a színpadhoz a hívó szóra és állt neki csápolni, mi meg néztünk, hogy miafasz ez, nem tudtuk eldönteni, hogy a szemünk káprázik, vagy oltári nagy átbaszás van folyamatban és ez valójában álarcosbál meg Aurora koncert, mert olyan pogozást ti még az életben nem láttatok, ahogy az öregek az első sorért küzdöttek. Az arcnak tetszett a tömeg, de azért kicsit ijedten pislogott felénk, mert valószínűleg ahhoz volt szokva, hogy nem kell biztonságis, a kisnyugdíjasok ugyan nem tudnak felmászni a színpadra, de rajtunk meg látszott, hogy ebből ha tetszik, ha nem, stage dive lesz vagy mi a tök.

Végülis nem lett, mert megszakadt a playback, meg különben is kezdődött valami punkkoncert egy másik sátorban, ahol ezt legálisan és kisnyugdíjasok megnyomorítása nélkül is meg tudtuk valósítani.

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sztorizgatos.blog.hu/api/trackback/id/tr691207745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mokele-Mbembe 2009.06.25. 14:39:45

Megtekinteném a sztédzsdájvot kisnyuggerek között kivitelezve...

Dreamair 2009.06.25. 14:45:23

Gyerünk, gyerünk...csak így tovább

golyo1974 2009.06.25. 14:46:31

Elképzeltem a kisnyugdíjjasokat, ahogy pogóznak fbm... jájáájáj :-))) És ki volt az énekes Balázs Palika?

FritzTata 2009.06.25. 14:49:19

@golyo1974: becsszó tényleg nem emlékszem, csak arra, hogy mennyire volt megijedve :-)

DragonZ 2009.06.25. 15:07:35

FritzTata: azért a gyereked elég keményen nyomja. :D
így leégetni az öregét egy kisebb tömeg előtt azért nem egyszerű, de a törpi zsigerből vette az akadályt. :DDD
Képzelem mi lesz később. :)
Mondjuk 15 éves korában simán lenyom piálásban a haverjaid előtt, vagy valami hasonló. :)

golyo1974 2009.06.25. 15:10:09

A gumikocsmára hirtelen ilyen ugrálóvárszerűre gondoltam, lehet benne jobbra balra dőlni, részegen sem lesz semmi bajod benne... De hülye vagyok! Azon matekoztam, hogy nem dől el ott asz asztal :-) A fiam ha véletlenük, nagyon nagyon ritkán vizet iszok is azt mondja, hogy mi az vodka? A teára, meg hogy sör.... 3,5 éves! Bumm!!

Dreamair 2009.06.25. 15:12:43

@golyo1974: jgy jártál.de tényleg, mi az a gumikocsma?

Dreamair 2009.06.25. 15:13:31

@golyo1974: jgy jártál.de tényleg, mi az a gumikocsma?

Dreamair 2009.06.25. 15:13:37

@golyo1974: jgy jártál.de tényleg, mi az a gumikocsma?

Dreamair 2009.06.25. 15:14:13

bocs...internal szerver monnyon le

golyo1974 2009.06.25. 15:28:21

@Dreamair: Szerintem olyan mint a sörsátor, csak Tatán úgy hívják, mert nem ismerik azt a szót, hogy sörsátor :-D

Dreamair 2009.06.25. 15:30:16

@golyo1974: jasaaa....elmaradott vidék:))

golyo1974 2009.06.25. 15:35:21

@Dreamair: Tudod sok víz meg minden, gumicsóak, gumikocsma stb.stb. :-DD

Dreamair 2009.06.25. 15:35:57

@golyo1974: biztos a sört és a bort is vizezik...vizek városa

A vakond 2009.06.25. 15:37:06

Stage dive?
Spontánnak tűnik, de valójában elég jól megtervezett mozdulatsor. Különben...
Kb. 70 kilós csaj "a szomjhalál legmesszebbmenőkig való elkerülése" miatt már elég jól nézett ki, gondolta kipróbálja ő is. Sokadik kísérletre felmászott a színpadra, majd leugrott. Csakhogy ott ilyen pálcikaemberkék voltak, ha akarták se tudták volna elkapni, így szétrebbentek, csaj meg eltűnt. Túlélte, de egy darabig nem láttam a klubban.

FritzTata 2009.06.25. 15:45:23

@golyo1974: konkrétan nem olyan, hanem a sörsátor a gumikocsma. Ja és az elnevezés nem Tatáról ered, hanem én Győrben hallotam a főiskolán :-)

FritzTata 2009.06.25. 15:47:53

@Dreamair: kisbarátom, Tatán kialakult borkultúra van, vizezett bor = halálos ítélet, rögtönítélő bíróság meg ilyenek :-) A sört meg éntőlem vizezhetik, 15 éve ittam utoljára olyantot :-)

Dreamair 2009.06.25. 16:00:24

@FritzTata: na tessék ezaz egysíkúság...minden alkoholtartalmú italt el kell fogyasztani, nem válogatni fbm

FritzTata 2009.06.25. 16:02:04

@Dreamair: az nem úgy működik, baszod. A sör nem ízlik. A bor az okés, attól csak ocsmánytetű részeg leszek. A likőrök rendben vannak, az égetett szeszektől meg vagy túl őszinte leszek vagy vetkőzök. Vagy mindkettő...

DragonZ 2009.06.25. 16:04:01

@Dreamair: Szerintem ne akard, hogy alkoholtartalmú italt adjak neked ... :DDDDDD

Dreamair 2009.06.25. 16:04:12

@FritzTata: a sör jó...csak nagyon átbaszós, mert iszol egyet, mert szomjas vagy...viszont az alkohol dehidratál, és 2x annyit pisálsz ki, és még szomjasabb leszel. tehát iszol még két sört. stb-stb.
A likőr nem jó, mert összeragad tőle a szám.
Bor jöhet. de csak jobb bor..szar bor vadásznak.
Égetettből meg csak jager. de nem sok..

Dreamair 2009.06.25. 16:06:42

@DragonZ - a fém majom: figyi..csak a sorrend nem mind1...míg józan vagy addig a finom sör kell, jó bor, meg márkás italok. Mikor merev részeg vagy, már kurvára mind1.
Lásd kánai menyegző...

DragonZ 2009.06.25. 16:10:25

@Dreamair: nem egészen ezt írtad az előbb, hanem azt, hogy MINDEN alkoholtartalmú italt el KELL fogyasztani, nem pedig válogatni. Ebben egyáltalán nincs szó sorrendről. Vagy igen? :)

Dreamair 2009.06.25. 16:13:26

@DragonZ - a fém majom: ebben nincs...de azt hittem nem kell mondani..ez olyan, mintha egy szexshopban magyaráznád az eladócsajnak, hogy melyik a vibri jó vége...baszod

Mokele-Mbembe 2009.06.25. 16:16:14

@Dreamair: a vibri jó végének kiválasztása is lehet szubjektyv preferencia kérdése...:-)

Dreamair 2009.06.25. 16:18:03

@Mokele-Mbembe: de akkor hogy cseréli az elemet?

Mokele-Mbembe 2009.06.25. 16:18:49

Hát röptében nehezen, az tény

Mokele-Mbembe 2009.06.25. 16:23:48

Nakérem, én léc. Holnap világvégén vagyok szopóágon, hétvége az hétvége, hétfőn szeretnék sokat olvasgatni.

Adios

golyo1974 2009.06.25. 18:28:51

Ahogy kilépnek a nők, egyből a pia meg a sex..... fiúkák :-DD miről is volt szó??? :-P

golyo1974 2009.06.25. 18:36:53

Én pálinka párti vagyok!!!!!

ZilZol 2009.06.25. 19:45:10

Inkább örüljetek hogy mindenki más piát szeret.

Legolas9 2009.06.26. 00:43:17

@FritzTata: Köszi, hogy helyettesíted a lógós blogírókat. (Monnyanak le!) De úgy érzem, sokkal több is lehet ebből, mint szimpla helyettesítés. Jó kezdés, várom a többit. Respect!

golyo1974 2009.06.26. 07:48:40

Na jó reggelt fiatalság :-) egyre szebb az oldal!!

golyo1974 2009.06.26. 07:55:14

Baszki elszállt. Jó reggelt, azt írtam, egyre szebb az oldal.

DragonZ 2009.06.26. 09:23:39

@golyo1974: ha meg belépnek, akkor már csak a szex. :DDD

DragonZ 2009.06.26. 09:29:15

@golyo1974: ha meg belépnek, akkor már csak a szex. :DDD

DragonZ 2009.06.26. 09:30:55

@golyo1974: ha meg belépnek, akkor már csak az egyik marad. És az nem a pia. :DDD

FritzTata 2009.06.26. 09:50:40

bazzeg, én tudok kommentelni, és a beállítások is jók... :-(

FritzTata 2009.06.26. 09:53:27

wtf van? NEm is találok ilyen beállítást, hogy moderálás kell meg ilyenek...

FritzTata 2009.06.26. 10:04:35

nah, megoldottam asszem :-)

golyo1974 2009.06.26. 10:34:55

Na akkor dumálhatunk tovább? Úgy döntöttem péntek is van, meg hülye hisztis picsa is vagyok ma, nem dolgozom!!!

golyo1974 2009.06.26. 10:47:35

Kinek volt a legextrémebb helyszíne a "bimbózásra"? Mármint szerelem terén? hm? Most más nem jut eszembe... :-P Mondjuk el sem felejtem soha :-D

golyo1974 2009.06.26. 11:04:47

Jól van akkor mondjatok valami mást fbm!!! offoltam magam!!!

golyo1974 2009.06.26. 11:35:17

Főbelövöm magam mindjárt!!! Mit akartok Nők lapja oldalt olvassak?? :-(

DragonZ 2009.06.26. 11:40:38

@golyo1974: nem, inkább írj sztorit :D

golyo1974 2009.06.26. 11:42:09

@DragonZ - a fém majom: Írj TE! Most nem jut eszembe semmi fbm...

golyo1974 2009.06.26. 11:46:33

Eszembe jutott valami :-) Első füvescigi élményünk :-D .....

FritzTata 2009.06.26. 11:48:35

@golyo1974: halljuk :-) Tőlem majd ebéd után megint :-)

ZilZol 2009.06.26. 11:59:50

@golyo1974: Én az elsőt meg se éreztem. Na de a második! Ott volt baj.

golyo1974 2009.06.26. 12:14:09

Életem első füvescigijére kibaszottul készültünk. A barátnőm már bejelentette két héttel előtte, hogy tud szerezni egy Dilen nevű faszitól fű alatt :-) Kurvára gyúrtunk a témára a Petivel meg Editkével. Megkérdeztünk mindenkit, akiről tudtuk már, hogy szívott mit kell csinálni, hogy kell leszívni, meddig kell benntartani, lehet e inni előtte, szakirodalmat olvastunk, megnéztük még vagy háromszor a Trainspottingot a cigis résznél lassítva, szóval ilyenek. Ja a közeli kocsmában asztalt foglaltunk, szóval felkészültünk a fű fogadására szerény hajlékunkban. Eljött a nagy nap! Még ki is sminkeltem magam a tiszteletére (mi a francnak azt nem tudom). Megvettük az ásványvizeket, mondjuk a boltba elég sokáig keresgéltem, mert a víz felé nem szoktam járni és nem tudtam hol van. Kibírtuk, hogy előtte ne igyunk álkoholt (hú de szar volt). Megjött Editke. Vagy húsz pzs-be be volt csavarva, vonattal jött, végig azt hitte na most jönnek a zsaruk a kutyával és kiszimatolják az egy szál cigit, ezért még nejlonzacsiba is betekerte. A fal mellett közlekedett, nehogy valaki felfigyeljen rá és erősen szorította a táskáját. Kurvára be volt szarva. Na szóval vagy tíz percig csomagolta ki mire megláttuk ŐT!!! Óvatosan megfogtuk szagolgattuk meg sem mertünk szólalni. Nem tudom miért vártunk kilenc óráig, hogy elszívjuk, tízre volt asztal foglalva, addig biztosan fog már hatni gondoltuk. Kinyitottuk az ablakot és mint ha aranyat fognánk, szó nélkül ahogy tanultuk elszívtuk és néztük egymást, meg kérdeztük, hogy na? nálad valami hatás? Semmi... Semmi... Én azért mondom iszok vizet, hátha akkor kezd el hatni. Ültünk szótlanul egymás mellet hárman az ágyon. Editke nézelődik, egyszer csak meglátja, hogy anyámék szobájába nyíló ajtónk alatt marha nagy hézag van az ajtó és a parketta között. Megszólal, úr isten átment anyádékhoz a cucc, itt fognak repkedni a szobában... Én ahogy ittam a vizet leköptem és akkor beütött a cucc! Mind a hármunknál. Vigyorogtunk mint a vadalma, és mondogattuk egymásnak, hogy jó az anyag mi? Felemeltem a mutatóújjamat és hernyómozgást játszottam vele, hogy mi volt benne a vicces nem tudom, de pusztultunk. Na akkor induljunk. Megnéztük az órát, hogy mennyi ideig hat az anyag. Negyed tíz. ok, indulás. Azt a lassított felvételt, ahogy elindultunk, kurva csöndben kellett volna lennünk mert anyámék már aludtak, ezért viszont mivel nem lehetett hogy a faszba röhögtünk brutális módon nem is értem. Ilyen lassan még nem ért le ember a harmadikról mint mi. Minden fordulóban megkérdezte Editke, leértünk már? Egy idő múlva már nekem is gyanús volt, hogy bassza meg már fél órája sétálunk a lépcsőn és még mindig csak az első fordulóig jutottunk, a Peti meg még el sem indult a harmadikról, csak röhög.... Ezer év múlva leértünk... Óranézés 2 perc volt... Azta kurva, jó az anyag mi? Na menjünk a kocsmába. Ehhez át kellett menni egy úton ahol autók közlekednek. Vagy negyed óráig álltunk az út mellett, autó sehol nem volt, de nem mertünk elindulni, ott toporogtunk, mert baszki elütnek minket. Végül kerestünk egy zebrát, ott csak megállnak. Megyünk megyünk megyünk még mindig megyünk, mi a faszért ilyen kurva messze van a kocsma (egy utcányira). Na nagy nehezen odaértünk. Víz a kezembe szigorúan, az életemet adtam volna érte, de a vizet nem. Na leülünk az asztalhoz, pincér mit iszunk? Vizet sokat. Én akkor már a kezemmel játszottam megint, mert észrevettem, hogy ilyen kockákba látom ha mozgatom mint a diafilmeket. Más nagyon nem is érdekelt. Editke azért mert hát kurva gáz a víz, foglalt asztal miegymás kért egy somlóit. Ja hozzá kell tennem 3/4 10-kor már ott voltunk. És folyamatosan röhögtünk a semmin, én a kezemen elsősorban, a többiek nem igazán érdekeltek, de én sem őket. Ja és kurvára fostunk, hogy na most biztosan kihívják ránk a rendőrséget mert látják, hogy be vagyunk lőve. Először még röhögtünk tovább rajta, de aztán annyira beparáztunk, hogy tényleg és le fognak csukni és jaj-jaj. Baszki 10:00-kor fizettünk és "hazarohantunk" :-) A somlóiba bele sem szagolt Editke. Otthon kurva gyorsan lefeküdtünk aludni... Ja anyám másnap folyamatosan röhögött és hülyeségeket beszélt és mondogatta, hogy nem tudom mi van velem ma :-D Mi tudtuk....

DragonZ 2009.06.26. 12:56:12

@golyo1974: majd kapol valamit, ha minden jól megyen, akkor posztocska formájában. :)

Pepin bácsi 2009.06.26. 13:33:32

@golyo1974: első füves cigi '89-ben volt a magyar honvédség egyik laktanyájának századparancsnoki irodájában. Kommersz cseresznyével kísértük, az volt a legolcsóbb ...
Jó volt

golyo1974 2009.06.26. 15:16:49

@ZilZol: Mi volt a másodiknál?

ZilZol 2009.06.26. 22:04:39

A második.
Anyámék kitalálták hogy túrázni mennek a hétvégén. Jó szülőhöz híven megfőzött előre a két napra hogy a két fia nehogy éhen haljon. Na üres a ház egyből adott volt a dolog hogy szombat este nem csak ketten leszünk. Összeverődött a társaság köztük öcsém haverjai is akik nem kezdők voltak a füves cigizésben. Ők nem cigit hoztak hanem alapanyagot, és ott tekerték meg valamelyik félre eső helyen a házban.
Mivel az elsőt meg se éreztem a másodiktól sem vártam nagy durranást. De a kíváncsiság és öcsém unszolása hogy a második biztos beüt, beszálltam a körbe. Éreztem hogy na ez már valamit csinál de nem volt nagy durranás másodjára sem. Gondoltam én. Kis idő múlva a sáskahad ráeszmélt hogy enni kellene valamit, és figyelmük a hűtő irányába fordult, ahova jó anyám szépen szortírozva bepakolta a túlélő csomagokat. Nem is izgattam magam a kaják többségén, de mikor a tepsis tejszínes hús került a terítékre tudtam hogy azt az életem árán meg kell védenem. És itt kezdődött a probléma. A konyhánk nem nagy, lévén hogy annak idején még spájznak és padlásfeljárónak építették, de apám oda telepítette, a régiből meg gyerekszoba lett. Tehát ezek után gondolhatjátok hogy nem volt az a távolság amit max 2 lépésből meg nem lehetett volna oldani.
Én a boltíves ajtóban álltam volna, de mivel nagyon elfáradtam így csak ülni tudtam a körbefutó dísztégláknak támaszkodva. Na ekkor került terítékre a kedvenc tejszínes húsom amit próbáltam megvédeni. Legalább is csak akartam mivel nem igen tudtam felkelni és csak ordítottam hogy azt ne merjék megenni. Na a kajabálásomon ők csak röhögtek, én meg mivel nem tudtam felkelni szintén elkezdtem röhögni.
Másnap csak én ettem ebédre a húsból, mivel öcsém tettestárs volt az éjszakai fogyasztásban.

SaveMyShoes 2009.06.29. 12:14:01

Véletlenül nem most hétvégén volt ez a feszt... márminthogy mostis volt... merthogy én úgy rémlik ott voltam :DD
De asszem nem futottunk össze, vagy csak el voltak terelve a figyelmeim! :)

golyo1974 2009.06.29. 12:17:15

@v524: Hát előkerültél? Régen láttalak :-) Végre nem csak én vagyok itt egymagamba hülye hisztis picsa :-DD

SaveMyShoes 2009.06.29. 12:33:49

@golyo1974: neeem csak te vagy, én is hüjjje hisztis picsa vagyok!!! :DDD
Múlt héten 3 napos konferencia volt... ebből eccer sikerült 1,5 órás alvás után végigvegetálnom a roppantul érdekfeszítő előadásokat... aztán péntek Tata látogatás, hajnal 2-re hazaérés, szombat lehánybúcsú, 4-re hazaérés, tegnap "kedvesismerős" látogatás éjfélre hazaérés...:DD

golyo1974 2009.06.29. 12:38:09

@v524: Kemény vagy fbm... mint a Vída :-)) A múlt hetem nekem is ilyenem volt :-P

FritzTata 2009.06.29. 13:43:13

@v524: baszod, ott voltál, és nekem nem szóltál, hogy jössz????

idén a pénteket és a szombat nagy részét kihagytam, mivel meccsem volt szombat délután, de szombat este is lent voltam, illetve a vasárnap legnagyobb részében is, csak délután jöttem haza aludni egy kicsit, utánna meg mentem vissza...

SaveMyShoes 2009.06.29. 14:08:37

@FritzTata: nemtutttam előre, h ott leszek... eccercsak ott voltam! de péntek ecste, úh nem volt közös halmaz... :DD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.07.05. 01:11:23

@v524: teleport mindenekfelett :D a klasszikus teleport alapanyaga az 8-9 unikumsör :D vagy 6-7 liter büntetőbor :D
süti beállítások módosítása